miercuri, 7 martie 2012

Tot din ce stiu...

Pulpe de pui marinate...


Iata ca m-am indragostit de blogul meu...cica blogareala da dependenta...sunt inca la inceput...dar nu se stie...si gatitul da dependenta...;)
M-am gandit sa va expun o reteta de succes, adica am avut succes cu ea... nu ca ar fi celebra...nu e complicata...nu imi plac retele complicate, cum va spuneam...
Ce este cu pulpele astea marinate.?!..este in felul urmator... ;)
Ingrediente:
- 2 tavi de pulpe dezosate (si fara pile) 6 pulpe/tava, de la Agricola Bacau;
- 250 ml suc de rosii;
- 7-10 cartofi taiati in sferturi pe lung;
- 5oog ciuperci proaspete;
- condimente: oregano, boia de ardei dulce sau iute cum va place, cimbru, sare, piper;
- 5 catei de usturoi zdrobiti.


Sucul de rosii se imbogateste cu toate condimentele de mai sus si cu usturoiul.
Asezam pulpele peste acest sos, le amestecam cat sa se prinda sosul de pulpe, cat de cat uniform si le lasam intre 10-30 minute, cat aveti si voi timp...
In tava punem o tara de ulei, asezam pulpele, asezam cartofii, ciupercile taiate in jumatate. Adaugam o ceasca de apa, nu mai mult, acoprim cu o folie si dam la cuptorul incalzit la 200-230 grade.
Descoperim tava, aproape de final, ca sa verificam cata apa mai este si sa intoarcem pulpele...uneori nu mai este cazul de intors, dar na, cum considera fiecare gospodina la fata locului...
Le lasam sa se rumneasca, dam focul mai mic...si in cateva minute toata minunatia e gata.... ;)
Nu dau gres niciodata cu aceasta reteta, sincer am facut-o si in aceasta seara, poate maine, de 8 Martie, voi avea musafiri...
Va doresc POFTA BUNA!!!

Trebuie sa mentionez ca Postarea face parte din campania pentru Agricola Bacau - www.creatordepofta.ro si pagina de Facebook care ma inspira in retetele mele culinare...Va multumesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu